Inni klienci kupilu również
BŁOTNIKI SIMPLA 28" UBIQUIT SDL 46 CM
BŁOTNIKI SIMPLA 28" UBIQUIT SDL 46 CM

89,90 zł

szt.
OSŁONA NA TARCZĘ
OSŁONA NA TARCZĘ

6,00 zł

szt.
OPONA KENDA 28"X 1,75 K 127
OPONA KENDA 28"X 1,75 K 127

35,00 zł

szt.
M-BIKE EMI 27,5 15-D S 15" BEIGE
M-BIKE EMI 27,5 15-D S 15" BEIGE

2 159,00 zł

Cena regularna:

2 399,00 zł

szt.
MERIDA BIG.NINE 60 20"XL  MATT DARK SILVER 2022
MERIDA BIG.NINE 60 20"XL MATT DARK SILVER 2022

2 899,00 zł

Cena regularna:

3 299,00 zł

szt.
Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu:

Postanowienia ogólne:

  1. Sklep internetowy www.Twojamerida.pl prowadzą przez F.H.U Wojtek Wojciech Szafarczyk ,posiadające nr NIP 222-078-46-31 ; REGON 240042863 Przyjmuje się, że Użytkownik, składając zamówienie, zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
  2. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego www.twojamerida.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT, nie zawierają kosztów dostawy.
  3. Sklep www.Twojamerida.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.
  5. Sklep realizuje tylko sprzedaż detaliczną. W kwestii sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt email : sklep@twojamerida.pl
  6. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia przyciskiem "Złóż Zamówienie" dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
    Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).
  7. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

 


Składanie zamówień i ich realizacja:

  1. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski.
  2. Wysyłki zagraniczne rozpatrywane są indywidualnie. Prosimy o podanie informacji dodatkowej w polu „Uwagi”. Całościowe koszty wysyłki podamy na wskazany adres mailowy po otrzymaniu wstępnego zamówienia.
  3. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć proces przejścia wszystkich 4 etapów składania zamówienia i zatwierdzenie przyciskiem 'realizuj zamówienie'
  4. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia". Sklep twojamerida.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia.
  5. Po złożeniu przez Zamawiającego zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu www.twojamerida.pl potwierdzając przyjęte zamówienie. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.
  6. Zamawiający będący uczestnikami programu lojalnościowego otrzymuje każdorazowo zniżkę na zakup towarów w sklepie Internetowym
    stały rabat po uzyskaniu określonej liczby punktów:
    2% od zebranych 600 punktów
    4% od zebranych 1500 punktów
    6% od zebranych 3000 punktów

    1 punkt = 1 zł wydany na zakupy w sklepie Twojamerida.pl



Forma płatności za towary:

  1. Płatność za zamówiony towar na podstawie faktury pro-forma może być realizowana poprzez
    - przedpłatę na nr konta bankowego F.H.U. Wojtek podany w potwierdzeniu zamówienia lub na stronie sklepu w zakładce kontakt
    - „za pobraniem”. Zapłata Kurierowi przy odbiorze przesyłki z Zamówieniem
    -rozliczenia transakcji karta kredytową i e-przelewem przeprowadzane sa za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay

    Drugim Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”

    -„możliwość” płatności poprzez CA Raty
     
  2. W przypadku przedpłaty na konto w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia zawarty w potwierdzeniu zamówienia przysłanym na podany adres mailowy Zamawiającego. Przelewy nie zawierające w tytule numeru zamówienia mogą nie być zaksięgowane jako wpłaty za zakupy w sklepie internetowym.
  3. Zamówienia przyjmowane są do realizacji następnego dnia roboczego ( w przypadku przedpłaty na konto - od daty zaksięgowana wpłaty na koncie) pod warunkiem, że zamawiane produkty są dostępne w magazynie. W przypadku braków magazynowych, Klient jest informowany o etapie realizacji zamówienia.
  4. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem fiskalnym lub na życzenie fakturą VAT. Paragon lub Faktura jest dowodem zakupu dołączanym do zamówionego towaru.

Wysyłka i transport:

  1. Dostępną formą przesyłki w sklepie jest przesyłka kurierska realizowana za pośrednictwem firmy DPD Polska
  2. Koszt przesyłki paczki wynosi
    12 zł(Kurier DPD Polska), zamówienia po wyżej kwoty 800 zł wysyłka gratis !!!

    Forma przesyłki „za pobraniem”
      19 zł (usługa dostępna jedynie za pośrednictwem DPD Polska).
  3. Jedna paczka może zawierać około 6 sztuk produktów ( w zależności od wielkości opakowania jednostkowego produktu) i mieć wagę do 25 kg.wysyłka kilku produktówy tylko firma kurierska DPD Polska
  4. Czas realizacji zamówienia to 1-2 dni robocze. Czas realizacji to czas potrzebny na skompletowanie i zapakowanie zamówienia oraz przekazanie go do wysyłki. Do tego trzeba doliczyć czas dostawy przez firmę kurierską (1-2dni robocze), lub Pocztę Polską (2-4 dni roboczych).

Reklamacje i zwroty:

Reklamacje
1. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona: np. mechanicznie; czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (naruszona taśma) itp. Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone (wylane, pogniecione) należy zgłosić reklamację zawierającą numer zamówienia, Imię i Nazwisko wysyłając ją na adres sklep@twojamerida.pl. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis i nazwę uszkodzonych produktów oraz dokumentację zdjęciową.

2.

Zwrot towaru przez konsumenta

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą, m. in.:
    1. otwarte nośniki programów komputerowych
    2. świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobą
    3. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
  3. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
  4. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 3, umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
  5. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość.
  6. TWOJAMERIDA.PL nie stosuje polityki towarów zastępczych.

    Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego twojamerida.pl

    1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa twojamerida.pl. Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
    2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe
    3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu
    4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
    5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.
    6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży (dowód zakupu) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
    7. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:
      1. Dostarczenie towaru jest płatne . Klient na własny koszt powinnien dostarczyć produkt do siedziby firmy pod adresem 41-407 imelin ul.Św.Brata Alberta 54
    8. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej.
    9. Gdy gwarancja jest uznana TWOJAMERIDA.PL wysyła towar na swój koszt.

F.H.U.Wojtek Wojciech Szafarczyk

41-407 Imielin
ul.Św.Brata Alberta 54
NIP:222-078-46-31

sklep@twojamerida.pl


Firma została zarejestrowana w dniu 01/03/2015

w urzędzie miasta Mysłowice
41-400 Mysłowice ul.Powstańców 1

 

 


 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY



 

Ja/My niniejszym informuję/informujemy

 

o

 

moim/naszym odstąpieniu od

 

umowy sprzedaży następujących rzeczy

 

umowy dostawy następujących rzeczy

 

Data zawarcia umowy

 

/odbioru

 

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

 

 

Adres konsumenta(-ów)

 

 

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w

 

wersji papierowej)

Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................)

przekazem pocztowym na adres..............................................................................................

lub na konto nr.........................................................................................................................

 

Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym

 

 

 

Data

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium