
Reklamacje
1. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona: np. mechanicznie; czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (naruszona taśma) itp. Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone (wylane, pogniecione) należy zgłosić reklamację zawierającą numer zamówienia, Imię i Nazwisko wysyłając ją na adres sklep@twojamerida.pl. Reklamacja powinna zawierać dokładny opis i nazwę uszkodzonych produktów oraz dokumentację zdjęciową.
2.
Zwrot towaru przez konsumenta
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z ustawą, m. in.:
- otwarte nośniki programów komputerowych
- świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, lub ściśle związanych z jego osobą
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
- W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 3, umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
- Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość.
- TWOJAMERIDA.PL nie stosuje polityki towarów zastępczych.
Procedura reklamacji towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego twojamerida.pl
- Jeżeli zakupiony towar zawiera wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa twojamerida.pl. Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
- Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe
- Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu
- Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.
- Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży (dowód zakupu) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
- Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:
- Dostarczenie towaru jest płatne . Klient na własny koszt powinnien dostarczyć produkt do siedziby firmy pod adresem 41-407 imelin ul.Św.Brata Alberta 54
- Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku od daty wydania rzeczy używanej.
- Gdy gwarancja jest uznana TWOJAMERIDA.PL wysyła towar na swój koszt.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
–Ja/My niniejszym informuję/informujemyomoim/naszym odstąpieniu odumowy sprzedaży następujących rzeczyumowy dostawy następujących rzeczy
Data zawarcia umowy
/odbioru
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)–Adres konsumenta(-ów)–Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany wwersji papierowej)
Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ........................................................................)
przekazem pocztowym na adres..............................................................................................
lub na konto nr.........................................................................................................................
Zwracam......................................................................................... w stanie niezmienionym
Data